« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z dnia 27.02.2025 r. z XV sesji Rady Gminy Istebna.

4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

d) zmiany Uchwały nr XV/107/2025 Rady Gminy Istebna w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego, szkół i placówek oświatowych prowadzonych na terenie Gminy Istebna przez osoby fizyczne i osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego, a także trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, w tym w sprawie zakresu danych, które powinny być zawarte we wniosku o udzielenie dotacji i w rozliczeniu jej wykorzystania, terminu przekazania informacji o liczbie dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, uczniów, wychowanków lub uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystanej dotacji,

6. Informacja Wójta Gminy Istebna dotycząca realizacji art. 37 ust. 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 08.03.2024 r. do 18.03.2025 r.

7. Informacja Wójta Gminy Istebna o stanie ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Istebna w 2024 r.

8. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024 za rok 2024.

9. Sprawozdanie kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z działalności Ośrodka za rok 2024.

10. Sprawozdanie z działalności Komisji Rozwoju Gospodarczego Ochrony Środowiska i Porządku Publicznego oraz Komisji Oświaty Kultury Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej Rady Gminy Istebna za rok 2024.

11. Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg Wniosków i Petycji za rok 2024.

12. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za rok 2024.

13. Informacja Przewodniczącego Komisji ze wspólnego posiedzenia Stałych Komisji Rady Gminy Istebna.

16. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej